sobota, 7 listopada 2015

Szukając pomocy

Poszukuję kilku dziewiarek mających ochotę przetestować mój nowy wzór.

Jest to ciepły, prosty, zimowy komplet z grubej włóczki (przykład przygotowany z Alize Superlana Maxi). To, co powinnyście wiedzieć przede wszystkim, to że opis przygotowany jest w języku angielskim, a tekstura jest stworzona poprzez zsuwanie niektórych oczek. Tak więc z racji na grubość użytej włóczki i podstawowe oczka, dzierga się niezwykle szybko.

Nie ma konieczności, aby jedna osoba testowała zarówno czapkę, jak i szal, tym bardziej, że czasu niewiele (zaledwie 2 tygodnie). Największa pomoc jest mi potrzebna w testowaniu czapki, są dostępne 3 rozmiary do wyboru:

- M (obwód głowy 48.5 - 51 cm)
- L (obwód głowy 51 - 56 cm) - zużycie włóczki ok. 90 m (mniej niż 1 motek Superlany) 
- XL (obwód głowy 56 - 61 cm)

Jeśli chodzi o szal - wzór jest rozpisany dokładnie na taką wielkość jak ja zrobiłam (168cm x 50cm), ale można bez problemu dopasować jego wielkość do własnych potrzeb. Na ten mój zużyłam 300m (3 motki) Alize Superlana Maxi. 

Do wykonania czapki użyłam drutów w rozmiarze 6 i 9mm, do szala wyłącznie 9mm (ale generalnie niezbędne są druty w takim rozmiarze, aby próbka wynosiła 12 oczek i 20 rzędów na kwadrat 10x10cm).  


Jeśli ktokolwiek miałby ochotę, dajcie znać :-)

Pozdrawiam,
Cicha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz