środa, 25 listopada 2015

Rozgrzej się zimą

Dziś chciałam wam przedstawić komplecik idealny na zimę. Komplet nazywa się Warm you up Set a jego autorką jest Cicha.

Cały komplet robi się baaardzo szybko - jest przeznaczony na grubą włóczkę. Do tego, jest bardzo prosty i nie wymaga skomplikowanych umiejętności. Przy tym wszystkim ścieg użyty tutaj jest bardzo interesujący. Wiem, gdyż sama robiłam czapkę. Niestety ja jeszcze nie posiadam zdjęć mojej czapki, gdyż pogoda skutecznie mi w tym przeszkadza, ale Ania zdjęcia posiada, więc mam co wam dziś zaprezentować.

Zapraszam do oglądania, a także do dziergania:


Próbka: 12 oczek i 20 rzędów - 10x10cm,
Przykładowa włóczka: Alize Superlana Maxi, Alize Superlana Maxi Mosaic,
Wersja językowa: Angielski
A do 27 Listopada Ania oferuje zniżkę 25% na cały zestaw.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz