wtorek, 24 marca 2015

Gaps i wywiad

1. GAPS
Uwielbiam szale, nie mam ich zbyt dużo, jednakże każdy z nich jest dopieszczony, a włóczka najstaranniej wybrana.
Na szale kupuję piękną włóczkę i nie szkoda mi też czasu, aby dopracować szczegóły, czy "dłubać oczka", które przy cieniznach urastają w miliony.
Jedynie czego mi szkoda - to wyrzucać te resztki włóczek, które z tych moich szali pozostają.

I tak powstał pomysł na szaliczki ażurowe, które takie resztki wykorzystują.
GAPs





Leftovers to nazwa pod którą na Ravelry będą dostępne wszystkie kolejne wzory. Sam projekt ma już swoją kontynuację - w testach znajduje się kolejny szaliczek.
Wzory są darmowe, dostępne tylko w języku angielskim. Zawierają zarówno instrukcje opisowe jak i schematy, więc nawet dla kogoś kto języka angielskiego nie zna - nie powinny być trudne do wykonania. Z pomocą przychodzi też Marzena z serią"Przerobię Cię, Ty okropny anglojęzyczny wzorze!". Z pomocą także na pewno przychodzi słownik skrótów na druty angielsko-polski wg Maranty "Z obcego na nasze"

2. WYWIAD
Na koniec chciałam Was serdecznie zaprosić do Maknety na kolejny wywiad z serii rozmowy z projektantami. Zapraszam do przeczytania artykułu tym bardziej, że tym razem to ja odpowiadałam na pytania! :))
Jest mi bardzo miło, z powodu tego zaproszenia. Makneta prowadzi wiele interesujących cykli dziewiarskich, warto do niej zaglądać regularnie.

2 komentarze:

  1. Wywiad przeczytałam od deski do deski z przyjemnością ;) Gratuluję i życzę jeszcze wielu udanych projektów !
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń