wtorek, 2 grudnia 2014

Czapka Truscaveczki - Pieris

Jakiś czas temu, gdy zobaczyłam u Truscaveczki, czapkę, dopasowaną do głowy, taką, która nie zjeżdża na oczy i której nie trzeba cały czas poprawiać, od razu zapałałam uwielbieniem do niej.
Dołączyłam do testu i wyprodukowałam swoją wersję, z podwójnej włóczki Alize Cashmira.
Czapka świetnie leży, nie spada, na oczy nie nachodzi - co jest ważne, szczególnie u maluchów - ciągłe poprawianie na głowie - po prostu znika. Przetestowałam i polecam.

Pieris

by Katarzyna Wyka
wzór dostępny również po polsku.

1 komentarz:

  1. Rzeczy genialne są najprostsze, jak się okazuje :))). Podoba mi się to rozwiązanie tyłu, widziałam to w kilku wykonaniach. Pomysł doskonały, sama dla siebie zamierzam taką czapkę zrobić, bo lubię mieć czapkę głęboko na uszach, a nie na czubku głowy :)

    OdpowiedzUsuń