środa, 23 lipca 2014

Cukierkowa chusta

Cukierkowy kolor mi wyszedł! Ale bardzo go lubię, mimo, że tak naprawdę za różem nie przepadam.

Autorem wzoru jest nasza koleżanka Hania, którą znacie na pewno z bloga Life is a Stitch.
Chustę polecam, robi się ją raz-dwa, wzór jest świetnie rozpisany, a efekt cudny. Zresztą nie jest to odosobniony przypadek, gdyż wszystkie wzory Hani właśnie takie są.

Włóczka to Alize Bamboo Batik - ta grubsza wersja już niedostępna u producenta.

To nie moja pierwsza chusta z bambusa, (tą pierwszą pokażę już niedługo), a sam bambus świetnie trzyma kształt, fajnie się rozciąga i ogólnie bardzo fajnie można go zblokować. I ja go osobiście gorąco polecam na letnie chusty i szale.


On the Move by Hanna Maciejewska




13 komentarzy:

  1. Zrobiona inną wełenka i wygląda zupełnie inaczej niż projekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Jeden projekt, a każde wykonanie jest inne.

      Usuń
  2. Ładna i ciekawie wygląda w tym melanżu. Właśnie od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie letnia chusta z bambusa. Ciekawiło mnie jak się sprawuje? Twoja opinia jest bardzo ważna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, melanż na tej włóczce jest bardzo ciekawy. Ja jestem zadowolona z bawełnianych chust. Bardzo dobrze się blokuje, trzyma kształt, jest w dodatku fajna, lejąca i miła w dotyku. Moim zdaniem jest idealna na chusty. W robocie trochę gorzej, bo przez to, że śliska to zgubienie oczka bywa kosztowne - leci w dół na łeb, na szyję. Także rozwarstwia się porządnie - co jest dodatkowym utrudnieniem. Ale dla mnie to są małe niedogodności. Od paru innych dziewczyn, również słyszałam pochlebne opinie odnośnie chust bambusowych. Ja polecam.

      Usuń
  3. Chusta wyszła świetnie :) I dzięki za te wieści o włóczce bambusowej i jej blokowaniu... Dobrze wiedzieć...
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Polecam bambus na chusty. Przeczytaj też komentarz powyżej - jest tam trochę więcej o tej włóczce.

      Usuń
  4. Wyszła tak słodko, cukierkowo. Bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie kojarzy mi się z cukierkami "alpenliebe"

      Usuń
  5. Słodki cukiereczek- tylko chrupać- śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny ten cukiereczek - idealne kolory na lato!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń