piątek, 30 sierpnia 2013

ZNALEZIONY / ZNALEZIONA

Szanowne Panie i szanowni Panowie,

znalazłam już osoby do przetestowania wzoru szala Waterfall. Wszystkim Paniom przeogromnie dziękuję!

Wzór ten można wykorzystać również do wydziergania chustki na głowę, szala dla młodej damy, apaszki pod szyję, lub jak najbardziej do opatulenia siebie!

Szal z włóczki Yarn&Art (wkrótce więcej informacji o tej przepięknej włóczce)

Chustka na głowę (włóczka Sunny Alize)


Wzór jest napisany po polsku, ale użyte są oznaczenia angielskie, np "k2tog" - opis do nich jest zawsze po polsku czyli "dwa oczka przerobione razem na prawo". Dlatego poszukuję również osoby, która nie zna języka angielskiego - aby mieć informację, czy takie opisy są zrozumiałe.
Zainteresowane osoby proszę o e-mail w tej sprawie: askinelka.blog na gmailu, gdzie podam wymagania dla testerów:))

Na razie nic więcej nie piszę o projekcie, ale wkrótce będzie więcej szczegółów. A na pewno warto napisać co najmniej o jednej włóczce użytej do tego projektu.

EDIT 1.: miałyście rację i niestety był błąd w adresie e-mail! :(( Adres jest poprawiony, a ja piszę do Was na podane przez was adresy e-mail.

9 komentarzy:

  1. Cześć :) Jestem chętna, ale mail mi nie przechodzi :( Możesz do mnie napisać? bogaczka29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) ja również jestem chętna na testowanie i tak, jak Bogaczka mam problem z wysłaniem e-maila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście był błąd w adresie e-mail :((
      Napisz proszę swój adres e-mail w komentarzu, a ja wyślę do Ciebie zapytanie o test.

      Usuń
  3. Cześć, od jakiegoś czasu podglądam i podziwiam. Chętnie przetestuję:-))
    Pozdrawiam
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry w piękny poranek! Ja wzorem koleżanek podnoszę łapkę w górę. Pozdrawiam serdecznie. allshadesofblue78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chętnie przetestuję tak piękny wzór.Mam problem z wysłaniem maila.Mój adres margita0@onet.pl Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny trzeba wpisać cały adres askinelka@gmail.com Właśnie wysłałam maila i poszedł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz całkowitą rację, ale oprócz tego i tak był błąd w adresie e-mail :((
      powinno być askinelka.blog, ech...

      Usuń
  7. ja też próbuję wysłać e-mail. chętnie potestuję aneta.binieda@wp.pl

    Pozdrawiam,
    AnBini

    OdpowiedzUsuń