środa, 19 czerwca 2013

Tunika Stone

Ta tunika to test dla Mao.
Polecam gorąco, gdyż tunika jest świetna, wzór jasny i przejrzysty. Każdy łatwo podąży za wskazówkami, a my wiemy, że Mao to bardzo utalentowana kobitka i niejeden fantastyczny wzór wyszedł spod jej ręki (chociażby Ogoniasty). Wzór jest już dostępny: Tunika Stone na Ravelry

Moje wykonanie Stone powstało z trzech kolorów Lino, w sumie zeszło na nią trochę ponad 4 motki (ok 215g). Włóczka Lino dziwnie się blokuje, gdyż mokra, jest bardzo sztywna i przez to sprawia trudność w blokowaniu. Dopiero po podeschnięciu da się ją odpowiednio ukształtować. Na szczęście gdy jest już sucha jest też miła w dotyku i całkiem przyjemna. Można powiedzieć, iż jej przymilność jest odwrotnie proporcjonalna do ilości wody w jej włóknach;))

Połączenie Lino oraz Stone daje takie oto efekty:

14 komentarzy:

  1. Fajny wzór,podoba mi się Twoja wersja,bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tuniczka i to połączenie fajne.Ja też testuję sukienkę od Mao.Lubię jej wzory,gdyż są b.fajnie opisane.Właśnie ogoniasty to czysta przyjemność dziergania.Dzięki,że napisałaś o włóczce Lino.To cenne informacje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo przyjemnie mi się dziergało z opisu Mao. Można tylko polecić:)
      Ooo, to u Ciebie na drutach teraz sukienka, jaką włóczkę wykorzystujesz do niej?

      Usuń
  3. Świetna! Wspaniale dobrałaś odcienie! Dołączam do Małgosi i dziękuję za opinię o włóczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Odcienie zaproponowała Mao swoim oryginałem, ja tylko poszukałam odpowiedników;)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witam bardzo ładna tunika. Mam pytanie czy u Pani można zamówić taką. Proszę o kontakt sylwiarej@wp.pl Bardzo serdecznie pozdrawiam Sylwia ;)

      Usuń
    2. Witam serdecznie:))
      Dziękuję pięknie za pochwały!
      Pani Sylwio, dziergam tylko hobbystycznie, dla rodziny i przyjaciół. Dziękuję pięknie za zainteresowanie, gdyż to świadczy o tym, iż docenia Pani moją pracę! Pozdrawiam również bardzo serdecznie :))

      Usuń
  5. Super piękna - delikatna ! Pozdrawiam ! Ewa

    OdpowiedzUsuń