czwartek, 27 września 2012

Fantazyjna Falka

Pamiętacie spódniczkę Falkę, do której nie trzeba robić próbki? A wszytko jest dziergane w oparciu o odpowiednią długość wyszydełkowanego paska?

Oto druga odsłona Falki:


Zamiast wszywać gumkę do paska - pasek wyrobiłam włóczką z dodatkiem elastyny - a dokładniej Divą Stretch kolor 253. Taka metoda sprawdza się doskonale. Pasek trzyma spódniczkę na miejscu.


Do falbanek wykorzystałam bardzo kobiecą włóczkę - Romantikę Melange kolor 50894.


A TUTAJ zapraszam do oglądnięcia poprzedniej Falki. Opis na blogu będzie dostępny jeszcze przez chwilę albo i dłużej.


6 komentarzy:

  1. Jeeee, spódniczka skończona! :D
    Na żywo (ha! widziałam!) wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tak jak poprzednia:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, pamiętam, bo nawet na opis rzuciłam oczami, co h taką podobną zrobić w ramach dziergania małych form. Falki są bardzo dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w małej formie to do tego szybciutko się dzierga. Moja córa preferuje te spódniczki ponad kupne. I nawet od kołderki woli dziany kocyk - co dla mnie jest jak woda na młyn;)

      Usuń