niedziela, 29 stycznia 2012

mitenki / mittens

Przepis na mitenki testowany dla Truscaveczka / Pattern tested for Truscaveczka

Włóczka: Elian Wendy (czeska)- 85% akryl, 15% wełna, 100gr, 190 m
Yarn: Elian Wendy (check) - 85% acrylic, 15% wool, 100gr, 190 m

Tutaj jeszcze bez guzików:
Yet, without buttons:



Kapturek wydaje się być duuży...
The hood seems to be too large...


...lecz idealnie pasuje na moje palce.
...but fits perfectly.


Guziki znalazłam tutaj, moje zrobiłam według własnego przepisu.

I found buttons here, but I crocheted them in my own way.

EDIT:
Mitenki ostatecznie powędrowały do mojej siostry, która jest strasznym zmarzluchem i bardzo ucieszyła się z dodatkowej pary rękawiczek. Nosiła je na rękawiczki z palcami i była baardzo zadowolona :)

3 komentarze:

  1. Mitenki fajne ale bardzo mi się podobają te broszki z zamka.Wracając do chusty wzór nazywa się ISHBEL/wzory kupuję na Raverly-musisz się zalogować/Podaj e-maila to Ci go prześlę.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nazwę chusty. A że jest ona przepiękna, nie ominie mnie zatem zakup wzoru na ravlery:))

      Usuń